Župan Splitsko-dalmatinske županije, dana 30.svibnja 2017. godine, donio je Odluku o proglašenju elementarne nepogode uzrokovane mrazom za područje Grada Sinja.
Prijave štete podnose se u Pisarnici Grada Sinja na potpisanom posebno propisanom obrascu (Obrazac EN-P). Propisani obrazac može se preuzeti u Pisarnici Grada Sinja, Dragašev prolaz 24, i na službenim internetskim stranicama Grada Sinja, www.sinj.hr.
Uz popunjeni obrazac (Obrazac EN-P), prijavitelji su dužni dostaviti kopiju osobne iskaznice te dokumentaciju kojom dokazuju postojanje oštećene imovine te da su oni vlasnici te iste oštećene imovine (posjedovni list ili zemljišno-knjižni izvadak, ili izvod iz ARKOD-a).
Zakonski rok za prijavu štete je 8 dana od dana proglašenja elementarne nepogode, dakle do srijede, 07. lipnja 2017.godine, do 15.30 sati.
Odluka o proglašenju elementarne nepogode