Dana 02.kolovoza 2013. g. održana je promocija projekta “Sinjski uštipak” kojim se taj tradicionalni proizvod predstavlja u njegovom novom, vizualnom identitetu.
Ambalaža u kojoj će se nuditi tržištu, pozicionirati će “Sinjski uštipak” na jedinstveno tržišno mjesto i pomoći mu da osim kvalitetom, postane prepoznat i vizualom prodajne ambalaže.
Također su predstavljene sinjske uštipkarice, ali i uštipkari: Ankica Vlastelica, Dragica Vuković, Edo Crljen, Šima Čović, Luca Režić, Ema Vlajčević i Marija Vučković, koji su zaslužni za tržišnu prisutnost i prepoznatu kvalitetu sinjskog uštipka.
Svjesni financijskih i promotivnih poteškoća, na koje sinjski proizvođači nailaze pri nastojanju postizanja šireg tržišnog plasmana, Grad Sinj na čelu s Gradonačelnikom Ivicom Glavanom i njegovim suradnicima, pružat će kontinuiranu marketinšku podršku i ostalim kvalitetnim sinjskim proizvodima i prizvođačima, koji svojom jedinstvenošću i prepoznatljivošču imaju šanse za tržišni uspjeh.